CONTACT

Neem contact met ons op via email of telefoon, wij helpen u graag.

Vragen over ons diensten of gewoon contact met ons opnemen? Wij hebben enkele meest gestelde vragen ook hieronder in beeld gebracht. Toch contact opnemen? Aarzel dan niet wij staan je graag ter woord.

Slingerlandstraat 19, 4231AD, Meerkerk

0650217529

info@slingerlandtransport.nl

Via email

Meest gestelde vragen…

Zijn jullie ook een verhuisbedrijf?

Wij zijn géén gespecialiseerd verhuisbedrijf, maar wij vervoeren regelmatig persoonlijke goederen of meubels die online zijn aangekocht.

Tuin set gekocht maar geen transport, wij halen het voor u op.

Zijn er voorwaarden verbonden aan het vervoer van onze goederen via uw bedrijf?

Er zijn inderdaad enkele voorwaarden verbonden aan het vervoer van goederen. Om uw goederen zonder beschadiging te vervoeren, is het belangrijk dat:

Uw goederen goed (transportwaardig) verpakt zijn, Zowel het laad- als losadres moet goed bereikbaar zijn, Als het zwaarder is al 30 kg moet er op het laad en losadres een

heftruck of kraan aanwezig zijn om te kunnen laden en lossen.

Is het vervoer inclusief het laden en lossen van de goederen?
Het laden en lossen is inbegrepen in de transport prijs, ervan uitgaande dat het laden en lossen met een heftruck of met een kraan gedaan word.

Voor het laden en lossen is 2 x 15 minuten berekend, wanneer dit langer duurt dan zal dit doorberekend moeten worden. (dit is niet bij 20 min al maar vanaf 30 minuten).

Kunnen we een vaste laaddag en -tijd afspreken?
Dat kan zeker, u bent tenslotte de klant en mag beslissen hoe laat en welke dag de goederen geladen kunnen worden.

Dit is wel onder voorbehoud, het kan zijn dat we iets wat later aankomen als besproken door overmacht of door extreme verkeersdrukte maar uiteraard word u dan op de hoogte

gebracht.

U kunt natuurlijk op de dag van het transport zelf ook even naar ons toe bellen om te vragen naar de voortgang van het transport.

Worden mijn goederen overgeladen?
In principe niet. Wij proberen altijd de goederen die worden geladen direct weg te brengen naar de klant, mocht dit niet dezelfde dag lukken i.v.m. rijs afstand van A naar B of

omdat het bedrijf waar het naartoe moet gaat sluiten dan word het de volgende dag in de ochtend afgeleverd. Dit gebeurt altijd in overleg.

Hoe worden de kosten van het transport berekend?
Wij berekenen de kosten van een transport uit op basis van kilometers of uren, wanneer wij in de regio rijden rekenen we de uren en wanneer de rit verder weg gaat dan rekenen

we de kilometers. Bij buitenlandse ritten kan er nog tolkosten of overnachtingskosten bijkomen maar dit word vooraf aan u bekend gemaakt.

Welke informatie heeft u nodig om een prijs op te geven?
Om een correcte prijs door te kunnen geven, ontvangen wij graag de volgende informatie:

Wat wilt u vervoeren, waar mag het worden geladen, waar mag het worden gelost, wat zijn de afmetingen en als laatst wat is het gewicht.

Wat is de maximale hoogte die geladen kan worden?
Wij kunnen in de bestelbus maximaal 175 cm hoge goederen laden, heeft u goederen die hoger zijn als 170 a 175 cm dan zetten wij hiervoor passend materiaal in.

Wij beschikken over meerdere aanhangers dus er is altijd wel een oplossing te vinden.

Zijn de opgegeven vrachtkosten all-in?
De kosten die wij opgeven in de offerte zijn all-in en exclusief BTW. Als particulier moet u ook BTW betalen. Als er buiten onze schuld om ‘wachtkosten’ ontstaan, dan bereken wij die op dat moment aan u door.
Wanneer en hoe betaal ik de vrachtkosten?
De vrachtkosten betaalt u achteraf . U krijgt van ons na het transport netjes een factuur met daarop onze gegevens waarop u het verschuldigde bedrag kunt storten.

Wij hanteren een betaling termijn van 14 dagen.

× Direct contact